Seomondo har udarbejdet et nyt eksportkoncept til gavn for de travle små og mellemstore virksomheder (SMV'er), som gerne vil ud på eksportmarkedet, men savner tiden til at gøre det. Vores udgangspunkt er at undersøge og satse på et land ad gangen.
Analyse af markedet
Inden du vælger at sats på et eksportmarked, så er det vigtigt at du har analyseret markedet først. Hvor stort og hvor attraktivt er det marked du vil satse på? Søger du samarbejdspartnere eller forhandlere i det pågældende land og hvem er dine konkurrenter på dette marked? Mange af disse spørgsmål kan Seomondo hjælpe dig med at få svar på.
Hjemmeside/Webshop
Er din hjemmeside eller webshop tilpasset det marked du ønsker at satse på? Hvis du f.eks. ikke har en tysk sprogversion af din hjemmeside, så virker det ikke seriøst, hvis du satser på eksport til Tyskland. Hvis du har en webshop og gerne vil satse på et andet marked end det danske, så er der endnu flere forhold som du skal overveje. Seomondo kan hjælpe dig med oversættelse og SEO-optimering af din hjemmeside eller webshop så du kan satse på et nyt udenlandsk marked.
Lokal internetmarkedsføring
Via internettet kan du opnå en meget effektiv og målrettet markedsføring. Det gælder for så vidt både i Danmark og i udlandet. I udlandet kan det dog være sværere at finde og udnytte de rigtige kanaler til markedsføring af din virksomhed og virksomhedens produkter. I den forbindelse tilbyder vi via vores eksportkoncept hjælp til opsætning af slagkraftige lokale markedsføringskampagner på internettet, så du kan få de kunder og kontakter, som du har brug for at få gang i eksporten til et bestemt marked.
Her finder du mere information om Seomondos eksportkoncept:
- Eksportrådgivning
- Forretningspartnere i udlandet
- Informationssøgning i udlandet
- Internationale konkurrentanalyser
- Markedsanalyse i udlandet
- Oversættelser
- Flersproget hjemmeside
- International webshop
- SEO - Søgemaskineoptimering
- Internationale Google AdWords