Hos Seomondo foretager vi altid forskellige søgeordsanalyser. Vi har endnu ikke oplevet at en kunde ikke er blevet overrasket over resultatet af vores analyser. Der er nemlig altid mulighed for forbedringer og tit ser realiteterne ikke helt sådan ud, som kunden havde forventet.
Søgeordsanalyse af hjemmeside
Hvis man kigger nærmere på en virksomheds hjemmeside og tjekker de produktord og andre ord der bruges på hjemmesiden, kan man få en indikation af hvor godt hjemmesiden er SEO-optimeret. Søgeords-analysen kan også give en indikation af om selve opbygningen og menustrukturen er i orden.
Sæt dig i brugerens situation
Mange virksomheder er overbevist om at de ved præcis, hvad en potentiel kunde vil søge på. Kunderne er dog forskellige og har forskellige behov de skal have dækket. Der kan derfor være rigtig mange relevante søgeord, som en virksomhed optimalt set bør kunne findes på. Med en søgeordsanalyse ud fra en brugssituation, så kan man altid finde nye interessante ord og betegnelser, som det vil være relevant for virksomheden at få optimeret. Kontakt os og hør nærmere om søgeordsnalyser.